konstaterande om knät!

Jahapp. fjärde gången gilt!
Nu har jag fått ett konstaterande om knät iallafall!
Tackar Vänersborg för att dom har bra sjukgymnast!
Nu blir det bara att träffa läkare igen!
Det blir dock tredje gången gilt ;)
Troligtvis är en bit av minisken lös så den kanar runt i knät!
Därför jag har ont till och från och på olika ställen hela tiden!
Bara skönt att få veta vad det är!
Hm, Nya dator nu! Så nu har jag också mobilt bredband! får se hur det funkar sen ;)
Nyår är jag fortfarande velig!
men det blir nog bra det jag beslutar mig för!
Tror jag behöver sova ordentligen så har jag nog bestämt mig sen!
Antagen till Sjuksköterske utbildningen i Trollhättan!
Så blir plugg plugg till våren!
Sen en sak som hände idag!
Började ioförsig igår..
Missade tåget (för att det va i tid och jag var sen..)
Så fick ta tåget idag istället! Jag var i tid! men tåget sent!
kom i lagom tid till herrljunga iallafall...
Men tåget vidare till skövde va försenat med ca 10 min.
Men som tur va fick vi hoppa på x2000 tåget!
Så helt plötsligt blev jag 15min tidigare till jobbet än vad jag hade räknat med att jag skulle bli!
Ibland blir det bra när tåget är sent ;)
jaa liten snabb uppdatering ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0