Mil

I söndags tog man sig ner till gymmet för att gå på Body Pump.
Kommer ner, klockan passerar halv fem, kvart i fem, och sen fem!

Var verkligen inställd på att gå på passet!
Men istället blev det lite cykling ca 1 Mil.
Mage, balans, ben m.m..

Senare på kvällen blev det mys Med Ellen och josefine..
Dock somnade jag efter nyheterna då jag så gärna ville se Johan Falk nr 2. :P

Jobbade igår, hände inte allt för mkt efter det.
Var ute och gick i tibro, mkt trevligt!
Och när jag va på väg hem kom en kvaddad bil körande..
motorhuven var böjd och fronten intryckt!
Haha det roligaste jag såg igår iallafall :)

Idag blir det att ta det lugnt till i eftermiddag.
Då blir det Bodypump (förhoppningsvis) och Core pass
Puls gymmet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0