walking

Har promenerat massor idag!
Har varit så varmt och skönt!
Som sommar, säkert 20 grader idag nästan!
Låt det hålla i!

Gick först 4km.
Sen promenerade jag till Helena Hallen i stan,
bytte några ord med coachen och hälsade på några av tjejerna. :)
Sen blev det ett besök i Kurortet, en kopp kaffe och lite tjöt!
Alltid trevligt.
Sen när jag kom hem Kika Min söte Bäjb in!
Ensam för ovanligheternas skull :)

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra!
Sova är ju inge kul.
Och har sovmorgon till 10 :)



Kommentarer
Postat av: Anna S

Tack snälla Sara! Vad glad jag blir :)

Var det sommarvärme i Skövde igår också? Sjuuukt härligt!

2010-05-20 @ 14:15:16
URL: http://annas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0