It is

Jaa. var ska jag börja!
KBK? YES ^Ännu en lyckad kryssning.
Säger bara 100% Party för de som älskar att festa!
Bilder finns på facebook för se som är vänner.
Filmade mest ;)

Klart det blir en tillkryssning.
28-30 April!
Å då har vi beställt riktigt varmt vårväder!! ;)
.

Nästa grej. Skolan tar kål på min fritid!
Är inte van vid att ha så här lite fritid!
Tur man inte har något seriöst förhällande. Kanske hade spruckit annars ;P

Men nu söker jag en myskompis,
Rolig, (barnslig) riktig gosig, Gärna ganska lång och lite tränad!
Gärna mörkhårig. Och lätt att småprata med ;P Hehe..
Hm. Sen finns det säkert ännu mer grejer jag gillar :D

haha.. Nää.

Seminarie imorgon, det kommer gå bra!
Sen är ÄNTLIGEN HELG!
Fest i UDDEVALLA imorgon. Sen antagligen Trollhättan på Lördag!
och får besök av mammi och pappi på lördag :)
Yees lovar, en suuuper helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0