I gotta feeling...

Jaa. Idag är det lördag iallafall! ska på 20 års fest  det blir riktigt roligt!!:)
Verkar vara fint väder så det får hinnas med en promenad också..
Till bolaget iallafall ;)
Annars flyter det på..
Skolan, jobbet, festande..
Har dock lite dåliga vibbar när det gäller annat.
Kanske borde lyssna på det denna gången så jag inte sårar mig själv!
Har ingen direkt tur när det gäller killar alltså.
Haha. Lite tråkigt.
träffar dom ett tag, "inte redo",
huxflux har de ett fast förhållande som varar länge!
Det är jag som är motsvarigheter till Han e den filmen, som han ger alla kvinnor tur i kärlek och de gifter sig,
fast jag ger killarna turen istället!
Jaja, får tänka på något skoj istället!

Kanoners idag!
Nästa Helg kommer mamma
Sen fyller jag år 16 mars
18mars drar vi till Örebro
25mars är det avskedsfest
26mars är det tenta fest!
28-30april är det 100% Party KRyssning!!
MYCKET KUL ATT SE FRAMEMOT!


Saknar er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0