örebro

Jaaa, jag är lika galen som vanligt!
I fredags bar det iväg till Örebro, hämtade upp Åsa i Lidköping.
Blev ett stopp på Burger King i Laxå.
Sen var vi äntligen framme på Markgatan i Örebro!
Blev lite förfest hos en gammal klass kompis.
Sen blev det 100% Party på Villa Strömpis!!

Riktigt bra drag, trots att man va där redan kl 22 så gick tiden oerhört fort!
Träffade på Bananer i pyjamas, Snövit och andra party glada människor!



Träffade lite folk i korridoren hos min kompis som vi prata med.
Sen drog jag vidare på annan lite efterfest!
Inte många timmars sömn den natten, men riktigt roligt!
På hemvägen svängde vi förbi Min familj, Lillebror hade barnkalas
Och vi blev bjudna på smörgåstårta, korv med bröd, tårta och godis!
Mums!
Sen åkte vi till Lidköping, tog det lugnt ett tag..
Sen blev det ytterliggare ett kalas i Järpås hos en kompis som fyllde år!
Mycket trevligt må jag säga! :) Lite tårta och Kaffe!
Sen åkte jag äntligen hem vid 23. Månen lyste skarpt så den lyste uppvägen rätt så bra :)
Och jag var hemma hel! :)
Nu blir det att gå ut en sväng, hämta en bok.
Sen ska jag med några kompisar till skidstugen och motionera.

Sen får det bli pluggande!! *

SOOOOL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0