Tisdag!

Jaa då var det tisdag kväll.
Seminarie 6 var avklarat! Skönt det!
Bara hoppa på nästa seminarie då!
Blööö.. Hinner ju aldrig varva ner..
Kanske skulle börja ta vara på helgerna mer och ta det lugnt?
NJaa, det kan diskuteras!!
Har sån där Tisdags ångest.. Typ sånt man har på Söndagar.
Fast jag har det mitt i veckorna istället nu för tiden, NOT GOOD!
Var och skulle fixa nya piller idag och fick då ta nytt blodtryck.
Det var dock inte bra. Låg över gränsen.
Så fick ligga och vila nästan 10 min för att se om det blev bättre.
Blev väll något bättre, men det var fortfarande högt och precis på gränsen!
Hoppas det blir bättre till nästa vecka, ska göra ett nytt tryck då.
Man blir ju lite orolig. Men det är säkert bara något tillfälligt!
Är väldigt kram och myssjuk också. Saknar närhet!
Saknar mina vänner också.. men inte skövde..
Tankarna bara flyger runt i huvudet. får nog sova bort deet!
Annars är det väll egentligen bra! :)
Ha det fint!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0