Vadå långsam?

Ja, dålig på att uppdatera som vanligt.
kanske för att jag är en upptagen människa!
Haha..

träningen har funkat bra,, Håller på än! Kom därifrån nyss! :)
blev lite uppehåll förra veckan pga av förkylning.
Händelser då!?!?
Jaa vad ska man säga, tog en spontan trip till Danmark i Lördags!
Mycket mysig lördag må jag säga!
Så nu är barskåpet fyllt igen och jag slipper gå till bolaget på ett tag.. Hoppas jag. ;)

Hade finbesök från järpås i torsdag också. :)

Och denna veckan har bara varit plugg och träning, eller neej hade faktiskt middag här igår med några singelkompisar! Ass mysigt! :) hihi..
Jaja, jag babblar bara på..
TRÖTT Ha det GÖTT! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0