Måndag

Helgen är över.. igen!
 
Haft en underbar helg istockholm med härliga folk! :) 
Va nästan så att jag inte ville åka hem.
Blev en mellan landning hos mamma inatt.
 
Jaa, imorse åkte jag tåget från skövde till Praktiken i Vänersborg.
Skulle byta tåg i Herrljunga, Hade ställt klockan ifall jag skulle somna till.
Vaknar av den, En stund senare hör jag att vi snart är framme i Herrljunga.
Gött tänker jag, lite halv dåsig..
Vaknar till med ett ryck av att Tåget stårstilla och de säger Herrljunga en gång till.
PANIK!! Jag skulle ju av. Hoppas upp skit snabbt, kroppen va inte alls beredd på detta.
Så jag ramlar ut i gången ganska rejält också! Måste sett galet ut.. 
Va i allafall en som fråga hur det gick! Jag bara snabbt upp och skynda mig ut! 
Landade så klart på det opererade knät, Så har ett Vackert blåmärke nu och är ännu mer öm i knät nu!!
 
Galet!
 
Annars har de varit en rätt tröttsam dag, suttit på informationsdag på praktiken, inte alls så pigg.
När jag kom hem blev det raka vägen till Sjukgymnaste för att träna, Går fortfarande bara bättre och bättre :)
Har nu ett träningspass som tar ungefär en timma att göra :)
 
Jaa, Det får räcka denna gången! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0