Si där ja

Jaa. jag kan väl inte påstå att jag är så bra på att blogga.
Har så mycket andra bollar i Luften!!

Klantade mig åter igen idag.. "Sågade" mig i fingret med brödkniven.
Tog en stund innan det sluta.

Hänt lite smått och gott.

Gjort titthåls operation i knät!
Bara 2,5 år efter skadan i Åre...
Skönt att veta att det inte bara va en stukning som de första läkarna sa och skönt att veta att man inte har inbillat sig när man haft så jäkla ont och problem med knät.

Glada nyheter, menisken är inte skadad!!
Men, de fick skrapa brosk bakom knäskålen och kirurgen upptäckte även att korsbandet va rejält skadat...
Kirurgen själv va väldigt chockad när han berättade det..
Det va inte rimligt för honom att jag skulle ha en korsbandsskada eftersom jag inte hade haft de symtomen..
Nu lärde han sig något av det ;)

Blir återbesök om ca 2 månader, fram till dess är det rehabilitering och ökad styrke träning, sen får jag se vad det blir för besked nästa gång jag kommer dit!!

Bjuder även på en liten bild från Kroatien i somras..
My new Paradise! <3
 
Bol, Brac, Kroatien

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fint!!! Hoppas knät är bättre! Saknar dig! ❤❤❤

Svar: <3
Sara Hallberg

2012-11-05 @ 22:32:19
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0