The Lucky one

 
Såg precis filmen The Lucky One.
Riktigt se värd film Rekomenderas! :)

I övrigt, vart ska jag börja. Hm.. Okej då. Har inte hänt så över drivet mycket tror jag? :P
 
Förra helgen hade jag fest hos mig innan Kåren, Vi fick plats 20 pers hos mig!! Haha helt otroligt.
Riktigt lyckad kväll! Det får man väl också tacka grannarna för :)
 
Knät, Jaa, Det blir bara bättre och bättre!! Snart är jag i samma fas som knät va sen innan operationen!
Kanske lite mer balansbräda! ;) Men ingen större smärta och det är jag sååå Glad för! 
Dock har inte det ena lilla titthålet inte läkt ihop helt än!
Men det har ju. bara gått 3,5 vecka Får väl ta lite tid eller? ;)  (Fast tiden har gått fort!)
 
Skolan; Har haft min första vecka inom Psykiatrivården, 
Riktigt intressant, rätt mysigt ändå.. och det kommer bli bra träning för mig att lära mig gå ifrån! ;)
Man är ju gärna väldigt snäll och inte bara vill gå därifrån.
Men ibland måste man för att det finns annat att göra också!
 
Haft praktik hela helgen!
Så ikväll njuter jag av att vara själv, bara myst framför en film, tända ljus och några Öl faktiskt.
Imorgon är jag ledig och då blir det bland annat sjukgymnastik!
Och på onsdag är det dax att öka upp styrketräningen!  :D 
 
Full speckat schema, Stand Up i veckan och på fredag blir det nya äventyr då jag är lång ledig!! :D
 
Happiness! <3
 
Foto: Spanien, Fuengirola sommaren 2010
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har verkligen fullt upp!!!

2012-11-18 @ 21:39:55
URL: http://hasselqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0