Life just started

 
Precis som rubriken. Livet har precis börjat och jag känner mig fortfarande som 21 för det mesta.
När ska man växa upp? Eller det kanske man aldrig gör??
 
Inne i en period igen där jag inte vet vad jag vill göra eller vart jag vill ta vägen.
Men idag fick jag ett Glädjande brev på posten där det står "Autorisasjon som Sykepleier"
"Statens autorisasjonskontor for helsepersonell (SAK) har gleden av å meddele at du idag er autorisert."
 
Ut och söka! Har några kontakter på gång, så får se vad som händer!!
LIVRÄDD!! haha...
 
Nästa äventyr för min del som är på gång är en vecka till Hemsedal. Längtar till tusen!
Mycket jobb fram till dess men lättare att jobba när man har något att se framemot :)
 
Det var allt för denna gången!
 
<3
 
Bilder från Sicilien, San Vito Lo Capo och Favingana. Vill dit igen!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0